Lite mer av allt..

Oj oj vad det är roligt med nya "leksaker" i detta fallet min nya kamera. Så här kommer ytterligare lite bilder på sådant jag virkat. Först ut en skål på fot som jag virkat efter detta mönster.. Så ja Tant Grön nu får du äntligen se resultatet jag lovade att visa dig för lääänge sedan. :)

Sen har jag dessutom deltagit i en sk CAL (Crochet along)

Mönstret finns här och är på engelska men om det är någon som vill virka denna men som har lite problem med de engelska termerna så har jag fått designerns tillåtelse att översätta mönstret till svenska och isf är det bara att ni slänger iväg en kommentar till mig så fixar jag till det. :) Ni får scrolla lite för att komma ner till den 1:a rutan men jag är säker på att ni hittar den.

Här är lite bilder dårå.. :P

 


Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Ja, skålen blev jättefin, kul att få se den

2010-07-14 @ 15:34:43
URL: http://korsitaketjagharenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0