Förhandsvisning av vad det ska bli av garnet jag vann hos Carina!!

Oj oj det här med tekniska prylar är faktiskt inte det lättaste men med lite hjälp av min dotter C som snart är 19 år så lyckades jag både få bilderna från kameran in i datorn och sen dessutom lyckats få dem från datorn till bloggen så att ni kan få se hur långt jag kommit på min spindelsjal virkad efter det här mönstret..
Nu ska jag gå tillbaka till virkandet så ni får se hur den blir när den är klar, jag kan iaf säga så mycket att jag är inne på andra nystanet av 8 och att jag virkar tills antingen garnet tar slut eller tills den är stooor för det kommer den att bli. Gosig att vira in sig i en kylig kväll. :)
Tills dess kram på er.. Lina

Kommentarer
Postat av: Carina

Hihi ser ju väldigt cool ut i de färgerna. Vad bra att du har fått igång kameran så kan man få se lite mera alster så småningom. Kram

2010-06-18 @ 10:55:20
URL: http://carinasvirkning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0