Hemlisbyte på Virka mera!!

Jag deltar även i ett byte i en annan grupp på FB som heter Virka Mera. :)

Så lite info om lilla mig. :)

Mina favvofärger i nuläget är: Rosa, grå, vit, äpplegrön
Garnkvalité jag tycker bäst om: Akryl, bomull, bomull/lin
Garnmärken jag mest använder mig av: Marinosoft/silversoft, Himalaya, Freja Lamé
Favorit virknålar:Alla utom trä eller helt i plast eller med runda handtag
Detta virkar jag helst en Fredagskväll:Ngt fint till hemmet typ filt, kuddfodral....
Vad jag föredrar att virka: Sjalar, mössor,
Annat jag gör på min fritid: Korsord, läser, syr ngn gång ibland.
Något annat hantverk jag skulle vilja kunna: sticka skulle jag vilja kunna
Om jag prenumenerar på någon tidning:Inte för tillfället
Detta läser jag helst:Skräck, fantasy, gillar Stephen King och Dean R koontz massor
Andra intressen jag har förutom mitt handarbete:Älskar att läsa, och lösa korsord.
Har jag något husdjur:Ja en kattpojke och snart har vi hans son här med.
Favoritsnack till virkningen:Smågodis
Detta dricker jag helst: Kaffe, Trocadero, Must
Har jag någon allergi:Japps, pollen, ull, doftöverkänslig (är astmatiker)

Så ja. :)

Kommentarer
Postat av: Hemliseeeeen!

Tack för tipsen! Nu tassar jag vidare... ;)

2012-04-15 @ 13:34:54
Postat av: Hemliseeeeen!

virk-eli-vink ;)



roligt att smyga runt så här ;). En gång hade jag en vän som tog körkort i din stad... men nu bor hon på andra sidan landet ;) "Lagom" klurigt? ;)

2012-04-15 @ 22:00:57
Postat av: Lina :)

Hmmm klurigt ja.. :) Körkort i min stad men bor i andra änden nu.. hmmm, ska klura på det jag. :)

2012-04-16 @ 11:58:44
Postat av: Hemliseeeeen!

dam-di-dum-daaaa!!!! vad virkar du på för nåt nu? Vad gillar du att ha i bokhyllan förutom böcker? Vad finns ALLTID i din hemliga godisgömma? ;)

2012-04-16 @ 17:12:34
Postat av: Lina :)

Just nu virkar jag på ett mobilfodral. I bokhyllan har jag en samling Höganäs. :) Och i min godisgömma finns det ALLTID ngn sorts gelegodis typ råttor, hallon och en och annan punchpralin. :)

2012-04-16 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0